سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار تکنولوژی

نقد و بررسی اسپیکر بلوتوث تسکو مدل TS 2327

    نظر

 

اسپیکر بلوتوث تسکو مدل TS 2327

 

شرکت ایرانی تسکو (TSCO) تعدادی اسپیکر لوکس با روکش چوبی به بازار عرضه کرده است. این اسپیکرها با طرح‌های نوستالژیک و شیک علاوه بر باند پرتابل، به عنوان ماکت تزیینی هم استفاده می‌شوند. خلاقیت و نوآوری مهندسان شرکت تسکو در تولید این اسپیکرها ستودنی است. اسپیکر بلوتوث تسکو مدل TS 2327 با طرح ماشین کلاسیک یک دکوری جذاب با قابلیت پخش موزیک به حساب می‌آید.

 

با خرید لوازم تسکو کیفیت و کارایی بالا را با قیمتی مناسب و معقول به دست می‌آورید. خرید اسپیکر بلوتوث تسکو TS 2327 را به افراد خوش‌ذوق و مشکل‌پسند توصیه می‌کنیم. با پرداخت قیمت اسپیکر بلوتوث TS 2327 تسکو صاحب یک باند فلش خور با امکانات پیشرفته و به‌روز می‌شوید. برای آشنایی با این اسپیکر بی سیم همراه تیم فنی پلازا باشید.

طراحی اسپیکر بلوتوث تسکو TS 2327

اسپیکرهای طرح چوب تسکو به قدری زیبا و شیک طراحی شده‌اند که به سختی می‌توان آن‌ها را از یک دکوری تزیینی تمایز داد. در طراحی و ساخت بدنه این اسپیکرها نهایت دقت و ظرافت به کار گرفته شده است. باید گفت که محصول نهایی هم بسیار لوکس و کاربرپسند از آب درآمده است. این اسپیکر شما را به دنیای اتومبیل‌های کلاسیک پرطرفدار می‌برد.

 

اگر می‌خواهید از اسپیکر TS 2327 تسکو به عنوان دکوری بر روی میز یا طاقچه استفاده کنید، ابعاد ایده آل اسپیکر کارتان را راحت می‌کند. پخش کننده صوتی تسکو TS 2327 ابعادی معادل 230 در 95 در 110 میلی متر دارد. یعنی فقط باید یک فضای کوچک را به این اتومبیل کلاسیک اختصاص دهید. اسپیکر TS 2327 با 465 گرم وزن در دسته اسپیکرهای نسبتاً سنگین قرار می‌گیرد.

 

شرکت تسکو در ساخت بدنه اسپیکر بلوتوث TSCO TS 2327 از پلاستیک پلی کربنات و روکش چوبی استفاده کرده است. این ترکیب، مقاومت و دوام بسیار خوبی به بدنه این اسپیکر لوکس و فانتزی می‌بخشد. با این حال نحوه مراقبت و چگونگی حمل اسپیکر هم در حفظ سلامت بدنه مؤثر است. توصیه می‌کنیم برای باند فلش خور TS 2327 تسکو یک کیف مخصوص بخرید.

 

اسپیکر بلوتوث تسکو TS 2327

 

درایور پخش کننده خانگی تسکو مدل TS 2327 بر روی سقف اتومبیل قرار گرفته است. یعنی موزیک‌های مورد علاقه شما با صدایی شفاف و رسا از قسمت بالایی اسپیکر پخش می‌شود. توان خروجی 5 وات اسپیکر TS 2327 حتماً شما را راضی خواهد کرد. تسکو پوشش مناسبی برای محافظت از درایور و اجزای داخلی اسپیکر در نظر گرفته است.

 

برای دیدن پنل کنترل و درگاه‌های ارتباطی اسپیکر قابل حمل تسکو TS 2327 باید به سراغ صندوق عقب اتومبیل بروید. تمام امکانات اسپیکر وایرلس TS 2327 در این قسمت تعبیه شده‌اند. بر روی لاستیک زاپاس اتومبیل، کنترل پنل اسپیکر را می‌بینید. دکمه‌های چندکاره برای خاموش/روشن کردن، مدیریت صدا و پخش موسیقی و تنظیم رادیو و پاسخگویی به تماس به کار می‌روند.

 

این اتومبیل کلاسیک به جای پلاک، درگاه‌های اسپیکر بی سیم تسکو مدل TS 2327 را در خود جای داده است. شیار کارت حافظه TF، نشانگر LED و درگاه میکرو یو اس بی در یک ردیف قرار گرفته‌اند. در ردیف پایینی هم جک 3.5 میلی متری AUX و درگاه USB جهت اتصال فلش مموری دیده می‌شود. در مورد این درگاه‌ها در بخش بعدی توضیحات بیشتری خواهیم داد.

 

در انتهای این بخش به اقلام موجود در بسته بندی بلندگو رم خور تسکو TS 2327 می‌رسیم. با خرید اسپیکر بلوتوثی TS 2327 تسکو صاحب دو کابل رایگان هم خواهید شد. در بسته بندی این اسپیکر یک کابل شارژ microUSB و یک کابل AUX قرار دارد. در ادامه برجسته‌ترین مشخصات اسپیکر بیسیم TS 2327 تسکو را بررسی خواهیم کرد.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های اسپیکر بلوتوث TS 2327 تسکو

خرید اسپیکر اگر با شناخت قابلیت‌ها و ویژگی‌های دستگاه صورت گیرد، کار چندان سختی نیست. خیلی اوقات بدون اینکه نگاهی به مشخصات اسپیکر بیندازیم، از قیمت بالای آن گلایه می‌کنیم. به عنوان مثال قیمت اسپیکر پرتابل تسکو مدل TS 2327 کمی بالا به نظر می‌رسد. اما وقتی طراحی لوکس و امکانات پرشمار این اسپیکر را می‌بینیم، این قیمت خیلی بالا نخواهد بود.

 

با خرید اسپیکر بلوتوث تسکو مدل TS 2327 می‌توانید از امکانات پیشرفته و به‌روز این اسپیکر بهره‌مند شوید. خوشبختانه تسکو در ساخت اسپیکر TSCO TS 2327 زیبایی ظاهری و کارایی عالی را با هم لحاظ کرده است. بررسی ویژگی‌های بلندگو بیسیم تسکو TS 2327 را به کارشناسان فروشگاه پلازا بسپارید. در ادامه زیر و بم این اسپیکر را به زیر ذره بین می‌بریم.

 

طراحی لوکس: شاید در نگاه اول نتوانید تشخیص دهید که با یک ماکت تزیینی روبه‌رو هستید یا یک اسپیکر پرتابل! بله این هنر شرکت تسکو است که اسپیکر بلوتوث تسکو TS 2327 را با ظرافت مثال‌زدنی به شکل اتومبیل کلاسیک درآورده است. این اسپیکر با طراحی شیک و کاربرپسند خود توانایی جلب توجه هر سلیقه‌ای را دارد.

 

اسپیکر بلوتوث TS 2327 تسکو

 

صدای خروجی مناسب: درایور قدرتمند اسپیکر بلوتوث TS 2327 تسکو با توان خروجی 5 وات صدایی رسا و قابل قبول تولید می‌کند. برخی اسپیکرهای فانتزی موجود در بازار عملکرد صوتی مطلوبی ندارند. ولی اسپیکر تسکو TS 2327 در بخش صوتی هم عملکرد ایده آلی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید موسیقی مد نظرتان را با صدای واضح و شفاف اسپیکر TS 2327 بشنوید.

 

ظرفیت عالی باتری: اسپیکر TS 2327 تسکو انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعت می‌گیرد. این باتری برای هر بار فول شارژ شدن به حدود 3 ساعت زمان نیاز دارد. بازدهی باتری پخش کننده صوتی تسکو TS 2327 برای پخش موسیقی مناسب است. این باتری در حالت آمده به کار اسپیکر، تا 22 ساعت شارژ نگه می‌دارد.

 

قابلیت خواندن فلش مموری: اسپیکرهای فلش خور کارتان را برای پخش موسیقی راحت می‌کنند. همه ما برای گلچین آهنگ‌های مورد علاقه‌مان ابتدا به سراغ فلش مموری می‌رویم. شما می‌توانید با اتصال فلش مموری به درگاه USB اسپیکر قابل حمل TS 2327 تسکو، به آهنگ‌ها گوش دهید. برای عقب و جلو کردن آهنگ‌ها هم از دکمه‌های روی صندوق عقب اتومبیل کمک بگیرید.

 

پخش از کارت حافظه: روش دیگری هم برای پخش موسیقی از اسپیکر TS 2327 بدون وابستگی به دستگاه‌های جانبی وجود دارد. این اسپیکر دارای شیار کارت حافظه TF است که قادر به پخش موزیک از روی کارت حافظه خواهد بود. فقط باید کارت حافظه حاوی موسیقی را در شیار کارت حافظه باند رم خور تسکو TS 2327 بگذارید.

 

اسپیکر TS 2327 تسکو

 

ورودی AUX: جک 3.5 میلی متری موجود روی بدنه اسپیکر وایرلس تسکو TS 2327 برای اتصال باسیم به کار می‌رود. برخی پخش کننده‌های صوتی فقط از طریق کابل AUX قادر به ارتباط با سایر دستگاه‌ها هستند. شما می‌توانید در چنین مواقعی با استفاده از کابل AUX، اسپیکر TS 2327 را به این پخش کننده‌ها وصل کنید.

 

مجهز به رادیو FM: با خرید اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2327 برنامه‌های شاد و پرنشاط رادیو را از دست نخواهید داد. این اسپیکر توانایی دریافت ایستگاه‌های موج FM رادیو را دارد. شما فقط باید وضعیت اسپیکر را از حالت بلوتوث به رادیو ببرید و بقیه کار را به اسپیکر TS 2327 بسپارید. موج یابی ایستگاه‌های رادیو FM به طور خودکار توسط اسپیکر انجام می‌گیرد.

 

قابلیت مکالمه: شاید باورتان نشود ولی این اتومبیل کلاسیک قابلیت برقراری تماس تلفنی را هم دارد. پخش کننده خانگی TS 2327 تسکو به یک میکروفون داخلی جهت پاسخگویی به تماس مجهز شده است. این قابلیت در هنگام اتصال بلوتوثی اسپیکر TS 2327 به تلفن همراه به کارتان می‌آید. تنها با فشردن یک دکمه می‌توانید به تماس‌های دریافتی پاسخ دهید.

عملکرد اسپیکر تسکو TS 2327

باند تسکو با طرح اتومبیل علاوه بر اینکه یک ماکت تزیینی لوکس است، یک اسپیکر کارآمد هم محسوب می‌شود. اسپیکر پرتابل تسکو TS 2327 از نظر طراحی ظاهری و عملکرد فنی یک سر و گردن از رقبای هم‌رده بالاتر است. در صورت علاقه به دکوری‌های تزیینی با طراحی نوستالژی، خرید بلندگو بیسیم TS 2327 تسکو را از دست ندهید.

 

در بسته بندی اسپیکر بلوتوث تسکو مدل TS 2327 علاوه بر خود اسپیکر، دو عدد کابل هم دیده می‌شود. کابل شارژ microUSB و کابل AUX به همراه اسپیکر TS 2327 در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. پس از اینکه دقایقی محو زیبایی خیره کننده اسپیکر بلوتوث TSCO مدل TS 2327 شدید، نوبت به شارژ کردن اسپیکر می‌رسد.

 

قبل از استفاده از اسپیکر بلوتوث تسکو TS 2327 ابتدا باید باتری 1500 آن را فول شارژ کنید. برای این کار می‌توانید از همان کابل شارژ موجود در بسته بندی کمک بگیرید. شارژر را به درگاه میکرو یو اس بی موجود روی بدنه باند TS 2327 بزنید. شما باید حدود 3 ساعت منتظر بمانید تا شارژ باتری اسپیکر کاملاً پر شود.

 

اسپیکر تسکو TS 2327

 

کاربرد اصلی اسپیکر TSCO TS 2327 پخش موسیقی از طریق ارتباط بلوتوثی است. بنابراین با روشن کردن اسپیکر، امکان ارتباط بلوتوثی فراهم می‌شود. فقط باید از دستگاه‌های دیگر نام اسپیکر بلوتوث TS 2327 تسکو را جستجو کرده و عملیات اتصال را انجام دهید. با این کار می‌توانید آهنگ‌های مد نظرتان را توسط اسپیکر TS 2327 بشنوید.

 

اسپیکر تسکو TS 2327 برای پخش موسیقی از روش‌های دیگری نظیر فلش مموری، کارت حافظه و کابل AUX هم پشتیبانی می‌کند. این اسپیکر علاوه بر پخش موسیقی امکان پخش برنامه‌های رادیو FM را دارد. همچنین به لطف وجود میکروفون داخلی در اسپیکر TS 2327 تسکو می‌توانید به تماس‌های تلفنی پاسخ دهید.

 

اسپیکر قابل حمل TS 2327 تسکو یک انتخاب عالی برای هدیه دادن به دوستان و آشنایان محسوب می‌شود. ظاهر شیک و فانتزی این اسپیکر هر کسی را سر ذوق می‌آورد. بنابراین اگر به فکر هدیه‌ای ارزشمند و مفید برای یک دوست هستید، اسپیکر بیسیم تسکو TS 2327 بهترین گزینه است. در انتها توصیه می‌کنیم برای محافظت از بدنه اسپیکر TS 2327 یک کیف مخصوص اسپیکر بخرید.