سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار تکنولوژی

بررسی عملکرد پاوربانک Adata PV110

    نظر

پاور بانک Adata PV110

شارژر همراه ای دیتا مدل PV110 در زیر پوسته‌ی آلومینیومی شیک و زیبا، یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 10400 میلی‌آمپرساعت دارد که این مقدار برای پنج بار شارژ کامل یک گوشی آیفون5 یا 1.5 بار شارژ کامل آی پد مینی کافی است. ابعاد آن چیزی در حدود 10 × 8 سانتی‌متر و ضخامت آن تنها 2.1 سانتی‌متر است.

بررسی شارژر همراه ای دیتا مدل PV110

 شارژر همراه Adata PV110با داشتن خروجی 2.1 آمپری قادر است شارژ موردنیاز تبلت‌ها را هم فراهم کند. مدارهای آن کاملا در برابر نوسانات برق محافظت‌شده است و سیستم ذخیره‌ی انرژی آن، دستگاه را پس از 10 ثانیه فعالیت‌نداشتن، به‌طور خودکار خاموش می‌کند. پاور بانک‌ها درواقع باتری‌های یدک قابل‌شارژی هستند که به علت ابعاد کوچک و وزن نسبتا کمشان، استفاده‌ی راحتی دارند. پاور بانک‌ها از یک باتری قابل‌شارژ لیتیومی تشکیل ‌شده‌اند که معمولا از طریق درگاه «microUSB» شارژ می‌شوند . نیازی به شارژر ندارند؛ کافی است با یک کابل آن‌ها را به درگاه «USB»  یک دستگاه الکترونیکی مثل کامپیوتر یا لپ‌تاپ‌ وصل کنید تا باتری آن شروع به شارژشدن کند. یکی از ویژگی‌هایی که باید در هنگام خرید پاور بانک‌ها به آن توجه کنید، ظرفیت آن‌هاست. مسلما هرچقدر که ظرفیت آن‌ها بیشتر باشد، اولا زمان بیشتری طول می‌کشد تا شارژ شوند و ثانیا می‌توانند مقدار شارژ بیشتری را برای دستگاه‌های الکترونیکی شما فراهم کنند. تعداد خروجی‌ها و همچنین شدت‌جریان خروجیAdata PV110  هم جز فاکتورهایی است که باید در نظر گرفت. برای شارژ گوشی‌های موبایل، شدت‌جریان خروجی 1 آمپر نیاز است؛ ولی برای اینکه بتوانید تبلت‌ خود را شارژ کنید، باید شدت‌جریان خروجی بیش از 2 آمپر باشد. بسته به مدل و برند، پاوربانک های ای دیتا دارای امکانات مختلفی ازجمله شارژ هم‌زمان دو دستگاه، نشانگر LED میزان شارژ، کابل یا کاور همراه و مقاومت در برابر نوسانان برق هستند. شما می‌توانید بسته به نیازتان مدلی را انتخاب کنید که برایتان مناسب‌تر است.

طراحی پاوربانک Adata PV110

شارژر همراه ای دیتا مدل Adata PV110

این پاوربانک ظاهری گرد و فلزی دارد. بدنه این محصول از جنس فلز برس خورده می باشد که باعث شده است ظاهر آن بسیار زیبا باشد. این پاوربانک در رنگ های تیتانیوم، طلائی، صورتی و آبی موجود است. شکل کلی این محصول به نوعی است که در دست گرفتن آن را بسیار آسان می کند. این محصول وزنی برابر با 260 گرم دارد که برای قرار دادن در جیب مقداری سنگین است ولی می توانید آن را به راحتی در داخل کیفتان نگه داری کنید.

بررسی مشخصات هدست گیمینگ تسکو مدل TH 5155

مشخصات فنی شارژر همراه ای دیتا مدل PV110

این پاور بانک یک باتری 10400 میلی آمپری Li-ion به همراه دو پورت خروجی USB و یک پورت شارژر micro-USB دارد. در بالای پورت micro-USB چهار عدد چراغ LED قرار دارد که نشان دهنده میزان شارژ باقیمانده دستگاه است. در کنار این چراغ ها نیز یک کلید Power وجود دارد. برای استفاده از این دستگاه تنها کاری که باید بکنید این است که آن را روشن کنید و با استفاده از کابل شارژر آن را به وسیله ای که می خواهید شارژ کنید متصل کنید.

یکی از پورت های USB از نوع 2.1 آمپر می باشد که برای شارژ تبلت مناسب است و پورت دیگر 1 آمپر است و خروجی نهایی این پاوربانک 3.1 آمپر می باشد. این پاوربانک قابلیت Power-Saving دارد و اگر برای بیشتر از 10 ثانیه غیرفعال باشد و یا تمام دستگاه های متصل به آن شارژ شده باشند به صورت خودکار خاموش می شود. ADATA مدعی شده است که این دستگاه از حفاظت Six-fold استفاده می کند و این بدین معنی است که دیگر نیازی نیست هنگام شارژ شدن نگران گرم شدن بیش از حد خود دستگاه باشید. همچنین این دستگاه از وسایلی که در حال استفاده از آن می باشند در برابر شارژ بیش از اندازه و اتصالی کردن محافظت می کند.

یادگیری الکترونیکی چیست و نقش یادگیری الکترونیکی در آموزش

عملکرد پاوربانک Adata PV110

پاوربانک 10000 میلی‌آمپر PV110 ای‌دیتا

با توجه به اینکه اکثر گوشی های هوشمند باتری ای بین 2000 تا 3000 میلی آمپر و اکثر تبلت ها نیز باتری ای بین 3000 تا 5000 میلی آمپر دارند می تواند از این دستگاه برای شارژ همزمان تبلت و گوشی هوشمند خودتان استفاده کنید. البته از آنجایی که این دستگاه فقط یک کابل شارژر دارد باید یک کابل دیگر نیز برای شارژ همزمان داشته باشید.

با استفاده از این پاوربانک می توانید گوشی هوشمند خودتان را بین 3 تا 5 بار شارژ کنید ولی این مقدار برای تبلت فقط 2 بار می باشد. زمان مورد نیاز برای شارژ کامل این پاوربانک 4 ساعت و 30 دقیقه می باشد. همچنین سرعت شارژ دستگاه های دیگر توسط این پاوربانک تقریبا به اندازه سرعت شارژر های معمولی می باشد.

سخن آخر

پاوربانک PV1100 شش مدار محافظتی از جمله محافظ شارژ زیادی، شارژ خیلی کم، ولتاژ بیش از حد، جریان بیش از حد و محافظت در برابر مدار کوتاه دارد که امنیت 100 درصد شما را تامین می کند. به علاوه مدار PTC از داغ شدن بیش از حد باتری جلوگیری می کند. نظر شما در مورد شارژر همراه Adata PV110 چیست؟ برای ما کامنت کنید.

برای بررسی گجت های بیشتر به صفحه نخست وبلاگ ما سر بزنید.